Wczytuję dane...
Regulamin

REGULAMIN SKEPU www.motomaxer.pl

I Warunki podstawowe:

1.Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego należącego do firmy MotoStyling, znajdującego się pod adresem głównym: www.motomaxer.pl oraz adresami pomocniczymi: www.ermaxpolska.redcart.pl
2.Niniejszy Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży oferowanych przez firmę „MotoStyling Adrian Rudka” prowadzoną przez Pana: Adriana Rudka z siedzibą w 32-700 Bochnia przy ul.Juliana Goslara 15,posługującym się nr NIP: 8681907454 oraz nr REGON: 122411869
3.Każdy klient przed dokonaniem zakupów w sklepie internetowym www.motomaxer.pl musi zapoznać się z treścią regulaminu.
4.Podane ceny w sklepie zawierają podatek VAT w stawce właściwej i obowiązującej w danym momencie na ternie Polski dla części motocyklowych.
5.Ceny nie zawierają kosztów wysyłki, koszt zostanie dodany do zamówienia w trakcie zamawiania.
6.Na wszystkie produktu oferowane w sklepie, sprzedawca wystawia dokument sprzedaży w postaci paragonu lub na życzenie faktury VAT.
7.Wszystkie oferowane produkty w sklepie są produktami nowymi, nigdy nie używanymi.



II Warunki korzystania ze sklepu internetowego:

1.Zamówień można dokonywać poprzez sklep internetowy mieszczący się pod adresem www.motomaxer.pl. Aby złożyć zamówienie poprzez sklep internetowy należy się w nim zarejestrować.
2.W drodze wyjątków, przyjmujemy zamówienia telefonicznie.
3.Podczas rejestracji w sklepie należy podać wszystkie dane oznaczone jako wymagane. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podane dane i wynikającego z tego problemy z realizacją zamówienia.
4.Po rejestracji każdy klient otrzymuje indywidualny login oraz ustawia, własne hasło dostępu do swojego konta w sklepie.
5.Składanie zamówienia poprzez sklep jest możliwe po zalogowaniu się do sklepu na swój indywidualny login.
6.Hasło oraz login są danymi poufnymi, klient musi chronić dostęp do nich dla osób trzecich.
7.Warunkiem poprawnej rejestracji w sklepie internetowym jest zapoznanie się z regulaminem sklepu i jego akceptacja.



III Czas realizacji zamówienia, proces zamawiania.

1.Zakupiony w sklepie towar wysyłany jest w terminie od 1 do 30 dni roboczych od momentu wpłynięcia pieniędzy na konto lub wybrania opcji wysyłki jako paczka pobraniowa. Dokładny czas realizacji uzależniony jest od stanów magazynowych sklepu oraz jego dostawców towaru.
2.Czas realizacji zamówienia podany na stronie jest terminem orientacyjnym, (dni robocze) aby uzyskać dokładny czas realizacji zamówienia należy się z nami skontaktować telefonicznie lub poprzez e-mail. Terminy dostaw towaru uzależnione są od stanów magazynowych producentów oraz firm przewozowych. Wszelkie opóźnienia w dostawach nie będące winą sprzedającego, nie mogą być podstawą do jakichkolwiek rozczeń z tego tytułu.
3.Po złożeniu zamówienia czekamy do 3 dni na wykonanie zapłaty za towar lub wybrania opcji wysyłki za pobraniem oraz na potwierdzenie zamówienia e-mailowo. W przypadku braku reakcji przez klienta w tym czasie zamówienia może nie być zrealizowane.
4.Potwierdzenie zamówienia następuje w drodze kliknięcia na link aktywacyjny, generowany automatycznie i dołączany do wiadomości e-mail ze sklepu w chwili złożenia zamówienia w sklepie. Jeżeli klient nie otrzymał e-maila z systemu sklepu w ciągu 24h od momentu złożeniu zamówienia, prosimy o kontakt z administracją sklepu ponieważ takie zamówienie nie będzie realizowane.
5.Niektóre produkty mogą mieć charakter produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie klienta, według specyfikacji konsumenta. Klient określa model motocykla, rok produkcji, kolor, wymiary oraz inne istotne szczegóły potrzebne do wyprodukowania danego elementu.
6.Towary zamawiane na indywidualne zamówienia klienta muszą być opłacone z góry w całości lub musi być wpłacony zadatek na towar w wysokości od 10% do 30%. O sposobie potwierdzenia zamówień indywidualnych (wpłata całośći lub zadatku) oraz o wysokości wpłaty decyduje administrator sklepu, zależnie od rodzaju zamawianego towaru.
8.W przypadku braku możliwości realizacji złożonego zamówienia lub wydłużenia podanego na stronie czasu realizacji zamówienia, z przyczyn losowych oraz niezależnych od sprzedawcy, sprzedawca poinformuje drogą e-mailową lub telefoniczną o tym fakcie kupującego.
9.Produkty z oferty sklepu, są sprowadzana bezpośrednio od producenta.Podane ceny w sklepie wynikają z przeliczenia kursu euro z dnia wystawienia produktu do sklepu.W przypadku dużęj różnicy w kursie z dnia wystawienia z kursem z dnia sprzedaży, sklep zastrzega sobie prawo do odmówienia realizacji zamówienia i odstąpienia od umowy sprzedaży lub realizację zamówienia po aktualnych cenach wynikających z przeliczeń walutowych, o ile klient wyraźi na to zgodę.Aby uzyskać informacje czy podane na stronie ceny są aktualne należy się z nami skontaktować.Aktualna cena zostanie podana po kliknięciu KUP TERAZ w sklepie.Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w przypadku gdy uzna on że różnica w cenie jest za wysoka.
10.Na sklepie występuje kilka statusów złożonego zamówienia:
a) "przyjęte zamówienie", oznacza że nasz system przyjoł twoje zamówienie. Na twoją pocztę e-mail (podaną przy rejestracji) trafi e-mail z naszego systemu informatycznego w którym będzie widniało twoje zamówienie wraz z kosztem wysyłki. Oznacza to nasz system informatyczny przyjoł twoje zamówienie.
b) Standardowo po złożeniu zamówienia system generuje status: "Przyjęte zamówienie, niepotwierdzone". Aby potwierdzić zamówienie, klient musi kliknąć w link aktywacyjny który otrzymał w wiadomości e-mail po złożeniu zamówienia w sklepie. Link aktywacyjny znaduje się na samej górze wiadomości którą otrzymasz z naszego systemu informatycznego zaraz po złożeniu zamówienia (patrz pkt 7, pk a) ).Jeżeli klient nie potwierdzi zamówienia klikając na link, obsługa sklepu może starać się potwierdzić zamówienie wysyłając do klienta e-maila lub telefonicznie.Niepotwierdzone zamówienia mogą nie być realizowane.
c) "przyjęte zamówienie, potwierdzone", status oznacza że potwierdziłeś swoje zamówienie i chcesz aby go realizowano.
d) "w trakcie realizacji", otrzymując e-maila z systemu informatycznego z takim powiadomieniem, będziesz wiedział że twoje zamówienie jest w trakcie realizacji i zostanie ono w krótce wysłane.
e) "zamówienie anulowane", oznacza to że z różnych przyczyn w tym np. twoja rezygnacja z zamówienia, sprzedający anulował twoje zamówienie i nie będzie ono realizowane.
11.Wszystkie zamówienia potwierdzone przez kupującego, muszą zostać potwierdzone też przez obsługę sklepu. Dopiero takie zamówienia będą realizowane. Sprzedający ma czternaście dni na potwierdzenie zamówienia.
12.Oferta i ceny w sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.Podane ceny są orientacyjne i mogą ulec zmianie bez aktualizacji niniejszej strony.



IV Koszty wysyłki oraz usługi transportwe:

1.Złożone zamówienie w sklepie, można odebrać osobiście w siedzibie sklepu (patrz pk. I, podpunkt 2) lub na życzenie klienta zostanie wysłane do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej.
2.Najtańszą formą dostawy produktu do klienta jest odbiór osobisty w siedzibie firmy, koszt 0zł.
3.Koszt przesyłki kurierskiej krajowej do wagi 30kg: 20zł.
4.Koszt przesyłki kurierskiej krajowej pobraniowej do wagi 30kg: 25zł. Płatność przy odbiorze paczki dla kuriera.
5.Podane koszty wysyłki pokrywa kupujący,chyba że promocja w sklepie stanowi inaczej. Koszt ten zostanie dodany do wartości całego zamówienia co będzie widać podczas składania zamówienia.
6.Firma "MOTOSTYLING" nie odpowiada za przedłużony czas dostawy z przyczyn od niej niezależnych.
7.Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie produkty wynikające z błednie podanego adresu wysyłki podczas zamawiania towaru.
8.Na kupującym ciąży obowiązek oceny stanu przesyłki w chwili jej odbioru od kuriera w jego obecności. Paczki pobraniowe można otworzyć dopiero po uiszczeniu opłaty za nią.
9.W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktów z przesyłki, należy sporządzić protokuł szkody w obecności kuriera. Druki protokołu szkody winien posiadać kurier. Warto też zrobić zdjęcia uszkodzonej przesyłki oraz uszkodzonych produktów jako dowód uszkodzenia paczki i jej zawartości.
10.Po stwierdzeniu uszkodzeń i spisaniu protokołu, prosimy o kontakt w celu uzyskania dalszych procedur zmieżających do reklamacji uszkodzonego produktu.
11.W przypadku nie odebrania przesyłki pobraniowej przez klienta (bez podania powodu), klient zostanie dodany do czarnej listy klientów sklepu. Kolejne jego zamówienie będzie realizowane po opłaceniu, pięćdziesięciu złotych polskich w ramach zwrotu poniesienia kosztów przewozu przesyłek nie odebranych, jakie musiał ponieść sprzedający.

V Zwroty - odstąpienie od umowy:

1.Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r., poz.827) - zwaną dalej ustawą – Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje rzecz będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik (art.27 ustawy).
2. Do zachowania terminu określonego powyżej wystarczy przekazanie Sprzedającemu oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone:
a. Osobiście w siedzibie firmy MOTOSTYLING RUDKA ADRIAN, 32-700 BOCHNIA, ul. Juliana Goslara 15,
b. Wysłane listownie na adres firmy,
c. W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email: motomaxer@o2.pl
3. Konsument może skorzystać ze wzoru Oświadczenia konsumenta do odstąpienia od umowy zamieszonego TUTAJ.
4. W przypadku gdy Sprzedawca otrzymał oświadczenie o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej przesyła niezwłocznie przy pomocy tego samego środka porozumiewania się, potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą (art. 31 ustawy).
6. Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
7. Jeżeli Konsument wybrał inny niż najtańszy sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych dodatkowych kosztów co oznacza, że Konsumentowi przysługuje zwrot najtańszych kosztów dostawy oferowanych przez Sprzedawcę.
8. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
9. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej (art. 32 ustawy).
10. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem (art. 34 ust. 1 ustawy).
11. Konsument ponosi koszty zwrotu towaru sprzedawcy.
12. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób przekraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (art. 34 ust. 4 ustawy).
13. Towar podlegający zwrotowi należy:
a. dostarczyć w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu, bądź innym alternatywnym dokumentem potwierdzającym zakup do placówki, w której dokonano zakupu, lub;
b. odesłać w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu bądź innym alternatywnym dokumentem potwierdzającym zakup na adres: MOTOSTYLING RUDKA ADRIAN 32-700 Bochnia, ul. Juliana Goslara 15 z dopiskiem: „zwrot”.
14. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem.
15. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów określonych w art. 38 ustawy:
a. świadczenie usług, jeżeli sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
c. w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
d. w której przedmiotem świadczenia jest produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
e. w której przedmiotem świadczenia jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
f. w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
h. w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub produktów;
i. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
j. dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
k. zawartej w drodze aukcji publicznej;
l. świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
m. dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


VI Reklamacje i gwarancja:

1. Tam gdzie wyraźnie nie zastrzeżono każdy oferowany przez Sprzedawcę produkt jest fabrycznie nowy i wolny od wad.
2. Niektóre produkty oferowane w sklepie nie posiadają homologacji oraz dopuszczenia do ruchu na drogach publicznych. Użytkowanie ich na drogach publicznych jest niezgodne z ich przeznaczeniem i zabronione. W celu uzyskania informacji które produkty posiadają homologację a które nie prosimy o kontakt, najczęściej jednak informacje o homologacji zawarte są w opisie produktów. Przy montażu części i ich doborze, należy mieć na uwadze instrukcje obsługi i zalecenia producentów danego pojazdu w którym części mają być zamontowane.
3. W transakcjach zawieranych od 25 grudnia 2014r. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru w zakresie określonym w przepisach zawartych w Tytule XI Dział II –„rękojmia za wady” ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 ze zmianami).
4. Wada fizyczna: polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:
a. nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
b. nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Konsumenta, w tym przedstawił próbkę lub wzór;
c. nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia do takiego jej przeznaczenia:
d. została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.
5. W przypadku gdy kupującym jest Konsument, na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadziła rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczanie na rzeczy swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent. Sprzedawca nie ponosi jednak odpowiedzialności, gdy zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży, a także gdy treść tych zapewnień została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży.
6. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Konsumentowi.
7. W przypadku gdy kupującym jest Konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta.
8. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. W przypadku sprzedaży z udziałem Konsumenta, bieg terminu nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat od chwili wydania rzeczy Konsumentowi.
9. Jeżeli towar ma wadę, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił za dość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.
10. Jeżeli towar ma wadę, Konsument może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.
11. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałyby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
12. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
13. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. W przypadku uchybienia powyższego terminu ze strony Sprzedawcy uważa się, że żądanie Konsumenta jest uzasadnione.
14. W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca zobowiązuje się do:
a. wymiany towaru lub usunięcia wady w możliwie jak najszybszym terminie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta,
b. w wyniku odstąpienia od umowy bądź obniżenia ceny; zwrotu należnej kwoty w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru na rachunek bankowy wskazany przez Konsumenta,
c. zwrotu poniesionych kosztów związanych z dostarczeniem wadliwego produktu.
15. W przypadku wystąpienia wady produktu należy:
a. dostarczyć produkt wraz z dowodem zakupu bądź innym alternatywnym dokumentem potwierdzającym zakup do placówki Sprzedającego w której dokonano zakupu lub;
b. odesłać produkt wraz z dowodem zakupu bądź innym alternatywnym dokumentem potwierdzającym zakup na adres: MOTOSTYLING RUDKA ADRIAN 32-700 BOCHNIA, ul.Juliana Goslara 15 z dopiskiem: „reklamacja”, wskazując okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; czy Konsument domaga się usunięcia wady czy wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny bądź odstąpienia od umowy; podać swoje dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.


VII Pliki cookies:

1. Czym są pliki cookies.
Ciasteczka ( angielskie „cookies”) to niewielkie pliki danych w szczególności pliki tekstowe, zapisywane przez serwer na twoim komputerze. Pliki te pozwalają rozpoznać twoje urządzenie i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowując ją do twoich preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu oraz unikalny numer.
2. Z jakich rodzajów plików cookies korzystamy.
Cookies „sesyjne” – plikami tymczasowe, które pozostają na twoim urządzeniu, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej.
Cookies „stałe” – pliki pozostają na twoim urządzeniu przez czas określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia.
Cookies podmiotów zewnętrznych – umożliwiają dostosowanie wyświetlanej strony do twoich preferencji, w momencie, gdy dokonujesz zakupów.
3. Do czego używamy plików cookies.
Pliki „cookies” używane są w celach statystycznych, marketingowych oraz w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika. Pliki cookies przechowują informację o geolokalizacji, języku odwiedzającego stronę, oraz losowe dane dotyczące identyfikatorów sesji. Gromadzone dane pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości. Pozyskane informacje pomagają nam budować statystyki dotyczące ilości nowych i stałych użytkowników oraz umożliwiają nam analizę odwiedzanych podstron. Dzięki tym informacjom nieustannie polepszamy nawigację po naszym sklepie oraz poprawiamy jakość oferowanych usług.
4. Usuwanie i wyłączanie plików cookies
Możesz w dowolnym momencie zmienić ustawienia przeglądarki, by nie akceptowała plików cookies lub informowała o ich przesyłaniu. Należy jednak pamiętać, iż nieakceptowanie plików cookie może spowodować utrudnienia w korzystaniu ze sklepu internetowego. Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies”. Ustawienia przeglądarki mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” lub informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Więcej informacji o wyłączeniu automatycznego zapisu plików „cookies” można odnaleźć w ustawieniach przeglądarki (oprogramowania służącego do przeglądania stron internetowych).

VIII Postanowienia ogólne:

1.Sklep www.motomaxer.pl oraz firma MOTOSTYLING zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych”.
2.Sądem właściwym do rozpatrywania spraw spornych związanych z umową jest sąd właściwy dla pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
3.Składający zamówienie akceptuje warunki niniejszego regulaminu.
4.MotoStyling zastrzega sobie prawo do zmiany treści regulaminu bez informowania o tym. Zamówienia przyjęte przed datą zmiany regulaminu będą realizowane wg starszej wersji regulaminu sklepu.
5.Zastrzegamy sobie prawo do błędów na stronie,zarówno ortograficznych jak i technicznych oraz merytorycznych za co nie ponosimy odpowiedzialnośći.
6.Informacje o towarach zamieszczone na stronie Sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art.543 kodeksu cywilnego oraz innych przepisów prawnych. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy techniczne producentów oferowanego towaru z oferty sklepu.Sklep nie ma obowiązku potwierdzania informacji podanych przez producenta oraz sprawdzania czy zgodnie z informacjami producenta, dany produkt pasuje / nie pasuje do wybranego motocykla itp.
7.Opis, zdjęcia, logo sklepu oraz inne elementy graficzne są prawnie chronione i są wyłączną własnością ich twórców. Żaden z tych elementów w całości lub w części nie może być kopiowany, używany, publikowany czy powielany bez pisemnej zgody ich twórców. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgodnie z prawem i obowiązującymi przepisami na terytorium Polski.
8.W przypadku jawnej próby wykorzystania, lub wykorzystania w całości lub w części opsiu, zdjęć, logo, treści oraz elementów graficznych sklepu, administracja ma prawo do natychmiastowego zgłoszenia takiej sprawy do odpowiednich służb w celu wyciągnięcia konsekwencji prawnych od osób łamiących prawo.
9.Należne nalożności sprzedającego wobec kupującego zostaną przelane przelewe internetowym na wskazane przez klienta konto bankowe.
10.W przypadku błędnego funkcjonowania oprogramowania sklepu lub awari technicznych w chwili złożenia zamówienia, sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu czternastu dni od jej zawarcia. W przypadku opłacenia takowego zamówienia przez klienta, sprzedawca zwróci wynikającego z tego zamówienia należności dla klienta na wskazane konto bankowe.
11.Sklep zastrzega sobie prawo od odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny.